یا محبوب

 

سلام :)

 

به این نتیجه رسیدم که اولا: اونها که برنامه ریزی منظم روزمره دارن، خیلی خوبن. به به

و نتیجه دوم حدس میزنین چی میتونه باشه؟

بله! من اصلا از این افراد نیستم!

 

داشتم فکر میکردم به چیزهایی که این مدت تو زندگیم منظم نیست. 

خوابم. بیداریم. درس هام. گوش دادن به صوت کلاس هام. آماده کردن خودم برای کلاس هام. فعالیت مجازیم حتی. دوتا مقاله ای که باید بدم . نمازهام.

 

و چی منظمه؟

تقریبا روزانه سعی میکنه یه چیزبخورم که کلسیم داشته باشه ( شیر، کشک، قره قوروت، سویق سنجد، ماست با پودر کتان)

شبها واقعه میخونم.

مسواک و رسیدگی به دندان.

 

همین

واقعا  کمه. 

 

نامنظمی و بی برنامه بودن آزار میده منو

 

+بعد از 8 ماه یکشنبه رفتم باشگاه بچه ها. و بله تا همین امروز ماهیچه هام درد میکرد... امروزم دومین جلسه است.

 

+مادربزرگم به رحمت خدا رفتن. ممنون میشم برای شادی روحشون فاتحه ای قرائت کنید 

 

+خیلی دلم میخواد بنویسم. اما حیف همین الان توی یکی از کلاس های مجازیم هستم. باید برم ...

 

لحظاتتون پر از یاد خدا. علی علی