یا من فی الممات قدرته

 

سلام. ایام عزاداری سید الشهدا امام حسین علیه السلام رو به همگی تسلیت میگم.

هرچی گشتم دنبال یه قالب امام حسینی که هم تیره باشه هم به دلم بنشینه، پیدا نکردم. ساخت قالب جدید هم زمان میخواست و نشده فعلا یه قالب جدید بسازم.

 

بریم سراغ معرفی کتاب هایی با این مضمون:

 

اول: حماسه حسینی، سه جلد از استاد شهید مطهری :)

من جلد اول این کتاب رو تو برهه ای خوندم که نسبت به همه چیز شک پیدا میکردم. و اشک چشمم خشک شده بود. حس میکردم قلب سنگ شده.

ذهنم پر بود از شبهه هایی گه به ذهنم رسیده بود . نه که کسی اومده باشه برام مطرحش کرده باشه.

با مربی ای که اون موقع داشتم مشورت کرده بودم. و ایشون این کتاب رو بهم معرفی کردند. و واقعا فوق العاده بود

 

دوم:‌ کآشوب و رست خیز و زان تشنگان

سبکشون تقریبا به هم شبیهه. روایت های مختلفی از محرم و عزاداری های نویسنده هایی که توسط خانم نفیسه مرشد زاده جمع شده اند دور هم.

من کآشوب رو خیلی دوست داشتم و در موردش مفصل تو وب نوشتم. رست خیز رو امسال شروع کردم و هنوز تموم نکردم.

 

 

سوم: کتاب های سید مهدی شجاعی در این زمینه.

مثل پدر عشق و پسر، سقای آب و ادب، آفتاب در حجاب

حقیقتش قلم سید مهدی شجاعی، جوریه که بجز کتاب « کرشمه خسروانی» نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم. این که کتاب هاش رو دارم معرفی میکنم به خاطر اینه که دیدم افراد زیادی رو که باهاش ارتباط خوبی برقرار کردن و خیلی هم خوششون اومد.

 

 

دوباره تسلیت میگم.

منو هم دعا کنید.

یاعلی