یا من فی الآیات برهانه

 

 

بچه ها.

یکم کارها تو هم گره خورده. یه حالت آشفته ای دارم.

امروز اولین نوبت ایمپلنتمه.

یادتونه که کشیدن اون دندونمو؟ اینجا نوشته بودم.

 

 

+تو کل مرداد، قرار بود 15 تا کتاب بخونم، به 10 تا که رسیدم بخونم قانع باشید :))

 

+قرار بود 20 صفحه قرآن بخونم. خوندم.

 

+قرار بود هر روز با wordup کار کنم. که نکردم. فک کنم نهایت 6 روز کار کردم .

 

+قرار بود 3 تا از فیلمایی که دارم ببینم. یکی شو دیدم فقط.

 

+قرار بود برای فروش محصولاتی که تولید کرده بودیم تلاش کنم. یه کوچولو تلاش کردم. نه در حدی که راضی کننده باشه

 

 

در کل، با اینکه خیلی هاشو نرسیدم انجام بدم، راضی بودم.

چون یه سری کار های دیگه کردم. و همینا رو هم در شرایط سختی پیش بردم.

دوتا کار گلدوزی کامل کردم.

با آبرنگ چهار تا نقاشی قشنگ کشیدم و سعی کردم تکنیک هاشو یکم یاد بگیرم.

در کنارش کارهای شخصی و خرید وسایل و اینها هم بود. که انجام شد.

 

 

 

+دعا کنین خلاصه. مرسی

 

 

پی نوشت: راستش برای شهریور مثل مرداد برنامه خاصی ندارم. احتمالا ایندفعه تو کل ماه تو برنامه ام بذارم 5 تا کتاب بخونم. هر 6 روز یه کتاب!

اما یکم بیشتر به کارهای معنویم برسم.