یا مؤمن

ای ایمنی بخش

 

 

اون کیه که فردا یه بخشِ فقه استدلالی رو کامل امتحان داره و هنوز شروع هم نکرده! با اینکه چهارشنبه باشگاهش تعطیل بوده و پنج شنبه هم کار خاصی نداشته!؟

بله منم!

تازه یه قسمتایی از این بخش رو غایب هم بودم! :دی

 

 

+ گفتم بیام بهتون یه موتور جستجوگر ایرانی معرفی کنم شاید لازمتون بشه!

پارسیک موتور جستجوگری عه که تازه یافتمش. بین بقیه جستجوگر ها که هیچی نمیاوردن این یکی هرچی و تا الان سرچ کردیم آورد! حالا نمیدونم برای شما هم مفید خواهد بود یا نه.

اگر به مکان یاب نیاز دارید هم نشان مکان یاب خوبی هستش بین ایرانی ها.

ایمیل ایرانی هم میخواید!؟ یا منتظر میمونین اینترنت جهانی درست شه؟

اگر میخواید دوستای من از چاپار راضی بودن گویا. خودم استفاده نکردم ازش.

 

 

بریم سراغ معرفی کتابِ بعدی تو ادامه مطلب. در مورد کلاه رئیس جمهور مینویسم.

 

 

کلاه رئیس جمهور دومین اثری بود که از این نویسنده خوندم. اولش دفترچه یادداشت قرمز بود.

اسم نویسنده اش آنتوان لورین هستش. کتاب رو انتشارات کتاب کوله پشتی چاپ کرده. من توی کتابخونه مجازی طاقچه خوندمش.

حجم زیادی نداره. به نظر من این کتاب از دفترچه یادداشت قشنگ تر بود. این که یه شیء چطور باعث اعتماد به نفسشون میشد رو دوست داشتم.

ماجرا از این قراره که رئیس جمهور کلاهش رو تو رستوران جا میگذاره . کسی که میز کناریشون نشسته بود اون کلاه رو برای خودش برمیداره. و اون کلاه به شکل عجیبی زندگیش رو تغییر میده.

با گذاشتن کلاه روی سرش جرئت میکنه به طرحِ یکی از رؤسای شرکتش اعتراض و انتقاد کنه. همین باعث میشه متوجه شن چه فکر بازی داره و چقدر شجاعه. بعد ارتقاء مقام پیدا میکنه.

کلاه چند دست بین افراد مختلف به شکل های مختلفی میگرده. زندگی هرکس رو تا حدودی تغییر میده.

 

تمام!