یا حسیب

ای محاسب

 

 

سلام :)

 

چالش رو که گذاشتم، تا الان سه نفر نوشتن. لینک نوشته هاشونو تو پست چالش میذارم. برا یه مدت پست چالش رو ثابت میکنم که اگر خواستید برای بقیه رو بخونید راحت.

 

 

+من یه روحیه امارگیر و محاسبه گر دارم. مثلا از حساب کردن اینکه روزانه چند صفحه کتاب میخونم، در ماه چه فیلم و سریالایی میبینم، در ماه چقدر خرج میکنم و چقدر پس انداز میکنم، چقدر درسا رو خوندم و چقدرش مونده، لذت میبرم

حالا اینا مثال بود. شما میتونید تو خیلی چیزا اینو بسط بدید.

حالا که بولت ژورنال هم گرفتم امسال، دیگه بیشتر محاسبه میکنم :))

 

امروز داشتم به کارهای یدی ای که تو خونه دارم و باید انجامشون بدم فکر میکردم.

دکمه لباس همسرم شل شده، باید سفتش کنم

کتونی مو بشورم.بسیار خاکی شده

لبه کت مجلسی مو با دست بشورم ( چون اگر بندازم تو ماشین لباسشویی یا بدم خشکشویی میترسم کارهای روی کتم خراب شه یا بریزه)

کتری که بعد افطار خالی شد، بشورمش( کلی چربی و روغن چسبیده به بدنه اش.چسبناک و چربه. بدم میاد)

گاز و پاک کنم و ظرفا رو بشورم

کوله وسایلمون که رفته بودیم خونه مامان اینا بسته بودم و باز کنم و هرچیز و بذارم سر جاش

 یه عکس قشنگ مامان و بابامو پیدا کنم و تبدیلش کنم به نقاشی. میخوام تا خرداد بدوزمش ان شاءالله( تولد بابام خرداده.اونموقع میخوام هدیه بدم بهشون)

سحری درست کنم

 

 

کارهای غیر یدی:

یه ربع، نیم ساعت بنشینم پای پروژه و پژوهش هام

جزء امروزو نخوندم. بخونم.

یکم احکام بخونم.

افطار بخورم و یاور و احضار ببینم.

یه ربع درس بخونم. ( شاید صوت های فقه و تطبیق بدم.شایدم جزوه کلام جدید و وارد کتاب کنم. عربی معاصرمم باید وارد کنم. خونه مامان اینا جزوه همراهم نبود همه رو یه جا نوشتم عکس گرفتم ازش.)

یک ربعم بذارم برای کتاب خوندن ( خون دلی که لعل شد احتمالا)

 

 

نهایتا چه میکنم؟

احتمالا از همه اینها که بالا نوشتم، نهااایت 5 تاشو انجام میدم. مینشینم و به بقیشون فکر میکنم :)))

تازه از کارهای یدی، احتمالا این هفته تموم شه و اواخر هفته بعد برسم همه اینها رو انجام بدم.( معلومه که منظورم اونهایی نیست که مخصوص هر روز هستن. مثل ظرف شستن و سحری پختن و اینا...)

 

 

لحظاتتون پرازیاد خدا

علی علی

 

 

پی نوشت:

اینها روزمرگی نیستند، همشون برای من چالشن. همشون ... تو بگو از دوختن اون دکمه تا پختن سحری ای که هر روز انجام میدم