یا کفیل

 

به دعوت مهناز عزیزم :) 

1. راست دست هستین یا چپ دست؟

راست دست. 

2. نقاشیتون در چه حده؟

خوبه. فانتزی کشیدن و بیشتر دوست دارم. هرچند شاید ماندالا هام بهتر باشن. 

3. اسمتونو دوست دارین؟

بسیار.اینجور بگم که اگر اسم خودم نبود، اگر بعدها خدا بهم دختری میداد دوست داشتم همین اسمو روش بذارم. اسم واقعیم هم که میدونید پاییز نیست دیگه؟ 🤔

4. شیرینی یا فست فود؟

چرا منو تو این دو راهی دردناک قرار میدید؟ الان دلم باقلوا میخواد. شیرکاکائو هم، و همزمان پیتزا! 

5. دوست دارین قد همسر آیندتون چند سانت باشه؟ (سانت بگینااا)

آینده نیست دیگه. همسرم قدشون 15 سانت از من بلند تره. 

6. عمو یا دایی؟

دایی ^_^

7. خاله یا عمه؟

خاله ندارم مع الاسف. اما عمه هام انقد خوبن جا داشت خاله باشن :)) 

8. عدد مورد علاقتون؟

6،12.18 و 22

9. اولین وبی که زدین رو حذف کردین؟

اره فکر کنم. حتی آدرسش و یادم نیست. یه وب بود توش عکسای کارتونی میذاشتم :)) 

10. تو بیان با کی بیشتر از همه صمیمی هستین؟

خب من خواهرم تو بیانه :)) معلومه دیگه :)) 

اما اگر صمیمیت مجازی منظوره، مهناز و صالحه و پسته. که پسته وبش رو بسته فعلا :( آه و فغان... #پسته_برگرد :) 

11. بابا و مامانتون تو بیان کیه؟

وات؟ :O

قبلا تو تالار گفتمان ها هم دیده بودم یکی مامان بود و یکی بابا و فلان. اونجا هم مامان و بابای مجازی نداشتم:)) 

12. رو جنس مخالف کراشی؟

میشه کراش رو روی همسرم داشته باشم؟ :)) فقط نیازمند اینه که مفهوم کراش عوض شه یکم :)) 

13. مترو یا قطار؟

قطار :) عزیز مهربون. 

14. به نظرت شادی یعنی چی؟

حس نزدیکی خدا. هرچقدر این حس و عمیق تر یادمون باشه خوشحال تریم. راضی تر هم... 

15. سه تا از صفاتت؟

مهربونم. زیاد حرف میزنم با افرادی که صمیمی هستم( برعکس کسایی که باهاشون راحت نیستم که کلا سایلنتم) گاهی از دست افرادی که خیلی دوستشون دارم زود نارحت میشم. (خیلی خب :)) بیشتر از گاهی... خیلی وقتا :))  ) 

16. اگه می تونستی هویتت رو عوض کنی دوست داشتی جای کی باشی؟

یه آدم پر تلاش تر و امیدوار که کارهای بزرگی برای انقلاب و مردم میکنه :) 

17. الان از چی ناراحتی یا چی اذیتت می کنه؟

الان راضی و خوشحال تو یه اتاق نور گیر نشستم اینا رو مینویسم. پس در حال حاضر هیچی (نکته مهم اینه که اتاق نور مستقیم خورشید و داره. اینجوری معلومه خوشحال ترم:) ) 

18. به چی اعتیاد داری؟

گوشیم... مع الاسف

19. اگه می تونستی یه جمله بگی که کل دنیا بشنوه چی می گفتی؟

عقاید اسلامی رو بیان میکردم

20. پنج تا چیز که خوشحالت می کنه؟

سفر های زیارتی (و مخصوصا اربعین کربلا. آخ. قلب ها) 

کتابای سوفی کینزلا

دوچرخه سواری تو شیب جنگلی تو شهرستانمون

دو سه تا قاچ اول پیتزا وقتی بسیار گرسنه باشم. 

حس اینکه از لباسایی که پوشیدم راضی ام و بهم میاد :)) 

گرفتن عکس های خفنی که میدونم سالها بعد هم نگاهشون کنم لذت خواهم برد. و البته تشویق و نظرات خوشحال کننده دیگران رو در موردش شنیدن

مسائل فلسفی و ریاضی رو فهمیدن و برای بقیه توضیح دادن

(بیشتر از 5 تا شد. اما چون از خوندن این قسمت از نوشته های بقیه بسیار لذت بردم چندتا بیشتر نوشتم... اصلا این باید یه چالش جداگانه باشه. 30 تا چیز ساده ای که خوشحالت میکنه :)) مسئولین و وبلاگ های پرجمعیت رسیدگی کنید لطفا :)) ) 

21. اگه می تونستی به عقب برگردی چه نصیحتی به خودت می کردی؟

نمیدونم. سه تا چیز تو ذهنم هست. اما پاییزِ چند سال پیش اونها رو قبول نمیکرد... تجربه های الانم برای رسیدن بهش لازم بود. 

22. چه عادتها و رفتارهایی دارین که باعث آزار بقیه است؟

وقتی ناراحت یا عصبانی میشم بسیار بر مغز دیگران راه پیدا میکنم:)) 

تازگی حس پیامرسان هامو ندارم و خیلی دیر پیام ها رو سین میکنم و جواب میدم. (خیلی خب. تازگی نیست... خیلی وقته:)) ) 

23. صبح ها اگه مامان بابات بیدارت می کنن، چه جوری این کار رو انجام میدن؟

یکی باید منو بیدار کنه به هرحال. با خوندن نوشته های بچه ها احساس شرمساری کردم که اکثرا خودشون بیدار میشن :)) نمیدونم خییییلی چیزا باید بگن تا بالاخره بیدار شم... شاید کتک راهکار سریع تری باشه :)) 

24. کراشاتون تو مدرسه؟

میشه الانو بگم؟؟ استاد کاف کاریزماتیکم. 

مدرسه سر چیزای مسخره ای کراش داشتیم. خوشم نمیاد اصا :)) 

25. تا حالا شده به یکی اشتباهی پیام بدین و دردسر بشه؟

اشتباهی پیام دادم. اما دردسر نشد خداروشکر :)) 

26. یه جمله تاثیرگذار برای مخ زنی؟

تاحالا مخ هیچ کس و نزدم:)) اما به نظرم همین که طرف اونوقت که باید، حواسش باشه، توجه کنه و علایق مشترک بینشون وجود داشته باشه مخ ها زده بشه کم کم :)) علایق واقعا مشترک باشه ها. ادا نیاد طرف. 

27. چه فرقی بین شما تو فضای مجازی با اونی که تو واقعیت هستین، وجود داره؟

فضای مجازی عامه خیلی. اینستاگرام؟ کانالم؟وبلاگم؟ تو هرکدوم یه بُعد از خودمه... چیزی جدای از خودم نشون نمیدم. از این دید نگاه کنیم فرقی نیست :)) فقط ممکنه یه بُعد و اینجا داشته باشیم که توی واقعیت بعضی افراد کشفش نکردن توی من:)) چون اینجا خودمون از خودمون حرف میزنیم در واقعیت با حرف های پراکنده ای که میزنیم یه تصور از ما تو ذهن طرف مقابل ایجاد میشه. 

28. یه دروغی که اینجا به ما گفتین؟

نگفتم... اما اگر کسی دروغی گفته باشه میاد میگه اوه لعنتی ازم دروغمو پرسیدن... و دروغشو تو این سوال دیگه  افشا میکنه؟ :))

29. تو بیان چند تا اکانت دارین؟

همین یکی 

30. اولین دوستتون تو بیان؟

با مهناز و صالحه قبل اینکه توی بیان وبلاگ بزنن دوست بودم

31. چند بار تو وبتون چس‌تاله گذاشتین؟

نشمردم D:

 

دعوت میکنم از چارلی، پرتو، زلال

^_^