یا قدوس

 

سلام

اومدم که جمع بندی این یه هفته از درس ها رو بذارم. 

 

اول: 

ایام شهادت امام حسن علیه السلام و پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و امام رضا علیه السلام رو تسلیت میگم :(

 

دوم:

این هفته خیلی وقتها، اونجور که باید نبودم. 

ف.سین پیام داده بود که نیستی.حالت خوبه؟

و خب حالمم خیلی خوب نبود. روحی خسته بودم. یه مقدارم بی حال و کسل. 

 

سوم: 

دلم میخواد یه باغ گل برم، یه گل خوشگل بخرم برا خودم. و دلم میخواد انقلاب هم برم یه سری خنزری جات خوشگل بخرم

و یه سر هم باید به دو تا بانک بزنم برای کارهای اداری طوری که اونجا ها دارم. ( تو یکی باید اینترنت بانکم و فعال کنم و رمز دوم بگیرم و اینا، تو اون یکی باید شماره موبایلم و تغییر بدم)

و واسه همین دو تا کار چند هفته است دارم دست دست میکنم :/

خیلی هم طول نمیکشه کارهاش واقعا :/

 

چهارم:

گزارش از درسایی که خوندم و چیزایی که مونده رو تو ادامه مطلب میذارم. که اگر دوست نداشتید تو صفحه اصلی نیاد.

 

پنجم: دلم میخواد یه کار اقتصادی کنم و پیجمون و فعال کنم. اما چندین وقته که اینو دلم میخواد و هیچکار نمیکنم.

امروز با خواهرم حرف میزدیم به این نتیجه رسیدیم که هرکدوممون باید یه قسمت کار و بگیره. یکی برند سازی و تبلیغ و عکاسی کنه یکی بسته بندی و جعبه سازی و فلان، یکی هم اصل کارو تولید کنه. 

حالا چه این کار اکسسوری های دخترونه باشه چه ایده های دیگه ای که دادیم!

 

فقه: همشو جزوه برداری کردم و عقب نیستم اصلا :)

 

اصول: دستم این هفته رسما شکست تا چیزایی که عقب بودم و برسم. اما حالا دیگه عقب نیستم از کلاس :)

 

عربی معاصر: خب. کاشف به عمل اومد که استاد 5 تا درس داده بود. ازین 5 تا 4 تاشو تطبیق دادم و تامام. یکیش هم تطبیق همون موقع نداده بودم، این هفته خواستم تطبق بدم متوجه شدم صوتش ضبط نشده اصلا و کلاس آنلاین بوده فقط... هفته پیش 4 درس عقب بودم این هفته یکی. نسبتا خوبه. عالی نیست البته

 

تجزیه و ترکیب : این هفته خیلی درس نداد. یه قسمتشو خودم داوطلب جواب دادم. خیلی کار نداره اما خوندن زیاد میخواد. در حدی که باید روش تاحالا کار نکردم. مگر اون قسمتایی که ارائه اش باخودم بوده :))

 

فرق و مذاهب: 5 قسمت کتاب رو درس داده.4 تاش رو نوشتم. یکی رو نبودم سر کلاس هنوز هم مطالعه اش نکردم. اما قسمت قبلی و خوندم بالاخره. گفت که یه درس به شدت حفظیه و خیلی خوندن میخواد.

 

زن در اسلام:باز هم سر کلاسش بودم اا کتابم و نیاوردم جلی روم.( این چه عادت مسخره ایه من دارم؟ :)) ) اما میدونم تا کجا درس داده این دفعه!

 

تفسیر:یه منبع خوب برای خوندن درسش پیدا کردم. اما نخوندم هنوز. به هرحال به طور خیلی عجیب از کلاس عقب نیستم فک کنم. حدودی میتونم بگم تا اینجاهای سوره تفسیرش چی میشه. برای دقیق گفتنش خب باید همون منبعی که گفتم و مطالعه کنم

 

اخلاق: ایندفعه یکدونه از صوت هاشو گوش دادم. درساشو تقریبا در عرض نیم ساعت میده و تامام. و همیشه هم سر کلاسش خواب بودم. (عجیبه!) اما این دفعه که صوت فرستاد تو گروهو گوش دادم و نکات مهم و علامت زدم و اینا. 

 

مقاله های این ترم:

مقاله پایانی: یه ذهنیتی برام به وجود اومد که میخوام چی کار کنم اما متاسفانه همچنان باید بگم هیچکار نکردم.

مقاله درس زن در اسلام: ......