یا من وسعت کل شیء رحمته

 

تمایل شدیدی به هیچ کار نکردن دارم. و به مورد سوال قرار نگرفتن بیشتر از هیچ کار نکردن تمایل دارم.

فلانی کجاست؟ اون یکی چرا تو کلاس ها شرکت نمیکنه؟ فردا برای خونه فلانی چی بخریم؟ بریم خونه یک نفر که دعوتمون کرده؟ یک عکس از فلان چیز بفرست؟ گاز رو پاک کردی؟ درس ها رو رسیدی؟ کسی و میشناسی تعبیر خواب بدونه؟

 

دلم میخواد آفلاین شم و جواب هیچ کس رو ندم. خویشاوندان نسبی و خویشاوندان سببی

زنگ هم جواب ندم.

اصلا یه چند روزی بزنم تنهاااایی به دشت و چمن و ....

البته اگر ف.سین باهام باشه مشکلی ندارم. اما بقیه نباشن لطفا. مرسی

 

اون 20 صفحه ها رو، 5 روزه که نمیخونم.

برنامه نوشتن سه تا چیز که تو روز خوشحالم کرد رو هم بی خیال شدم و دیگه نمینویسم.

چشم هایش رو هم دیگه ادامه ندادم.

تمرین عکاسی رو هنوز انجام میدم. هنوز ذوق دارم براش. اما احتمال داره اون رو هم تموم نشده، بیخیال شم....

 

امروز با استاد کاف حرف زدیم. لذت بخش بود....

 

دوست دارم ساعت بگیرم، ببینم در هر روز چقدر معمولیه حالم چقدر خوشحالم و چقدر ناراحت. اما خب. فایده ای نداره.

آخرش که چی؟ متوجه شم بیشتر ناراحتم، فایده ای داره برام؟

 

دلم میخواد برم درس بخونم. امروز هم تقریبا خوب درس خوندم. خیلی جا داره هنوز. اما خوب بود.

 

میخوام برنامه خوابم رو تنظیم کنم. تنظیم کردنم نمیاد....

 

شب بخیر.

پاییز.ن

19فروردین