یا کاشف الکروب



سلااام :))


بچه ها. من این کتاب و که میدیدم یهو مشهور شد و اینها، همش فکر میکردم ازون کتاب های کلیشه ای روانشناسی و انگیزشیه

از اون ها که دائم میگه رمز موفقیت شما چیست!؟ بلهههه. همین که فکر کنید به هدفتان موفقید


ولییی، اینطور نبود

اولین کتابی که از کتابخونه همگانی طاقچه دانلود کردم و خوندم، همین کتاب بود.

اول تصمیم داشتم فقط شروع کنم و اگه خوشم نیومد ادامه ندم.

اما واقعا عالی بود.

یه نکته ای که وجود داره اینه که نویسنده توی مقدمه  کتاب، به طرز خوبی توضیح میده که از نوشتن کتاب چه قصدی داشته و باید انتظار چه چیزهایی رو داشته باشید

انقدر جذبم کرده بود که تا بیکار میشدم میرفتم ادامه اش. برای من از اون کتابها بود که زمین نذارم زیاد و فکر کنم کاش میخریدمش.

و واقعا بهم کمک کرد.

خیلی هم انگیزه ده بود.


نویسنده تجارب زندگی خودش رو هم نوشته. و این خودش کلی به جذابیتش اضافه کرده

چون لحن نوشتن پر انرژی و صمیمانه ای داره



از اون کتاب ها بود که آدم دوست داره برای بعضی عزیزانش هدیه بخره

البته که یه سری قسمت هاش، چیزهایی که نوشته بود خب از لحاظ فرهنگی با ما متفاوت بود. 

و من جای کتابی که یه خانم ایرانی موفق، به سبک ایرانی و اسلامی نوشته باشه رو خالی دیدم.



لحظاتتون پرازیاد خدا. علی علی