یا شریف


ماندالای جدید شروع کردم :))


+تو عصر جدید، حدس نمیزنم محمد زارع بره بالا. فک میکردم حتما شکوفه برنده است. البته پارسا رو حدس میزدم. چقدر با ادبه این بچه :)


+دارم آبنبات دارچینی میخونم. تا اینجاش که خوب و جذاب پیش رفته.


+میخواستم بهش پیام بدم، حالش رو بپرسم.

از اونجایی که واکنشش رو میتونم حدس بزنم که نهایتا میگه ممنون و جواب درستی نمیده به آدم، دو دلم برای پیام دادن!



+چگونه به سرعتِ چند اسب بخار اطرافیانمان را فراموش کنیم و از این کار حتی عذاب وجدان هم نداشته باشیم؟ با رسم شکل توضیح دهید! دو نمره!


+آی صالحه و صالحه... کجایی ببینی بازم  دلم یه چیز میخواد، اما نمیدونم چی!

تا بیام برات لیست بنویسم!


+مسابقه کتابخوانی میخوایم بذاریم با پرتو. هرکدوممون برد اون یکی بهش جایزه بده.

واسه کل ماه مرداد

بعد اوشون میخواد یه مجموعه داستان رو شروع کنه! از اونجایی که مجموعه خوندن خیلی سریع تر پیش میره، احتمالا اوشون برنده میشه!

تا من بیام کتاب هایی با موضوعات مختلف بخونم و فلان!


+طرح چله فیدیبو رو دیدین؟ خیلی بامزه و خوبه

کتابا 40 درصد تخفیف میخورن.

اینطوریه که هر روز کل کتابایی که در یک موضوع توی فیدیبو وجود داره 40 درصد تخفیف میخوره(مثلا امروز رمان و داستان خارجی بود)

و کل کتاب های یکی از نویسنده ها که هر روز اعلام میکنن (امروز آلن دوباتن بود)

و کتاب های پر فروش 4 سال اخیر مثلا

یا همچین چیزایی:)

بعد هر 5 تومن که تو اون روز ازین کتابای طرح چله خرید کنین، یه امتیاز دارید برای قرعه کشی

به 4 نفر فک کنم جایزه میدن، فک کنم 100 تومن جایزه خرید از فیدیبو.

امروز اولین روزی بود که تو طرح شرکت کردم :)) یدونه "مادربزرگت رو از اینجا ببر" خریدم، یدونه هم یه چیز دیگه که الان اسمش یادم رفت :)))

باهم شد 10 تومن!

حالا برنده شدن یا نشدنه هیچی. تخفیفاش عالیه واقعا :)) اینا رو اگه میخواستم چاپی بخرم میشد 38 تومن. اگه الکترونیکی بدون تخفیف میخریدم میشد 16800

هرچند من خودم خیلی زیاد اهل کتاب الکترونیک خوندن نیستم، اما گاهی میگیرم.

کتابایی که اطرافیانم یا کتابخونه مون داره ، یا میدونم انقدر دوستش دارم یا بعدا باز میخوام بهش رجوع کنم رو نمیگیرم البته. چون خوندن نسخه چاپی رو ترجیح میدم.


خیلی پراکنده شد به گمانم...

شب بخیر :)


پاییـــز. ن :)