یا مَن اَضحک و اَبکی

( ای آنکه میخنداند و میگریاند.)

 

 

1: یه موضوع خنده داری که این روزا دارم بهش توجه میکنم، اینه که صبحای امتحان که دارم آماده میشم برم تا حوزه و تو راهم، هردفعه یه آهنگ و ریتمی تو ذهنم تکرار میشه.

اون بار پشت هم تکرار میشد :« ای یار بکش دستم، آنجا که تو آنجایی.»

امروزهم یه چیز بامزه ای تکرار میشد که الان یادم نیست. چون به صورت مسخره ای داره تو ذهنم تکرار میشه :« جوین ها و سلامتی / گرجی شور هر رفاقتی ...جوین بخور ببین، خوشمزگی ینی همییییین »

 

 

2: چه خسته ام.

 

3: کاش نمره ها رو بذارن. اون روز داشتم فکر میکردم چقدر این ترمم با ترم ای قبلم متفاوته. اون موقع برای 19.5 شدن غصه میخوردم الان برای قبول شدن دارم ذوق میکنم. چقدر بد بود از نظر درسی این ترم برای من.

 

 

4: به شدت دلم یه مسجدی رو میخواد که دلم توش قرار بگیره و اعتکاف گونه ، طولانی بنشینم توش. حالا نه به معنی واقعی اعتکاف، منظورم اینه که بتونم به کاشی کاری ها و آیینه رنگی ها و بازتاب نور تو آیینه هاش نگاه کنم، بدون اینکه بخوام سریع برسم به مقصد بعد و بخوام برم بیرون از مسجد. بعد هی فکر کنم. 

هی فکر کنم.

بعد یه دعای لطیف با حس معنوی بالا هم بخونن. آخ چقدر لذت بخشه این تصور برام.

 

 

5: این سال، تا الانش، تو تموم برنامه ریزی های سالانه ام عقبم. تو مقدار کتابی که باید میخوندم، برنامه های ماهانه ای که مادی و معنوی ریخته بودم برا خودم.

ینی کلا امسال تا الانش من همش عقبم :/

 

 

6: اگه گفتید امروز چی شد؟!؟!؟

از نمایشگاه مجازی سوره مهر، « ارتداد» و یه کتاب کودکانه سفارش داده بودم. امروز رسید.

نمیتونم توصیف کنم چقدر هیجان زده شدم وقتی بسته رو باز کردم و دیدم به عنوان هدیه سوره مهر، یه دفترچه خوشگل گذاشتن توش.

خیلی خوب بود.

البته هنوز کتابارو شروع نمیکنم. امشب میخوام کوئوت و شروع کنم. جلد دوم، قسمت دوم.

 

 

7: یه برنامه خیلی خوب داشتم برا امشب که انجامش ندادم هنوز و ساعت داره 1 میشه. ممکنه دعا کنین برسم انجامش بدم؟

 

8: شب جمعه، خوندن سوره جمعه مستحبه. یه آقایی تو اینستاگرام هر شب جمعه استوری میکنه سوره رو. به نظرم کارش کار قشنگیه و فرهنگ سازی خوبی هم صورت میگیره. ینی اگر فرد همه شب جمعه ها خونده باشه، کم کم عادت میکنه. و روتین خیلی خوبیه

 

 

9: تا درمورد برنامههام برای شب، یا فردا فکر میکنم خوابم میگیره :/ چرا واقعا :/ الانم خوابم میاد.... برنامه ریزی دونم خرابه :/

 

 

شبتون پرازیاد خدا. علی علی

 

(5تیر 99 . پاییز)

 

پی نوشت: من باب اینکه هنوز جوین به شکل مسخره ای تو ذهنم داره تکرار میشه، مجبور شدم تیتر رو اینطوری انتخاب کنم.